این ؛ منم.

آنان که فانوسشان را بر پشت می برند،سایه هاشان پیش پایشان می افتد!

این ؛ منم.

آنان که فانوسشان را بر پشت می برند،سایه هاشان پیش پایشان می افتد!

این ؛ منم.

به دنبال خودم در روزمره ها :)

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی

آمبولانس سواری!

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ

امروز طی مراسمی،از آمبولانس به جای سرویس استفاده کردم!

دو تا مریض عقب آمبولانس نشسته بودن و من و یه خانم بهیار در آغوش هم! نشسته بودیم بغل دست راننده،حالا نگید از اموال عمومی سوء استفاده کردم!

بدین علت که مریض اورژانسی نبود و منم سر راه باید پیاده میشدم!

تازه سر کوچه انداختنم پایین مجبور شدم کل راهو بدووم دیر نرسم:-D

دو نقطه دی هستم الان:-D

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
Ezefa

نظرات  (۲)

وااااعت:/
پاسخ:
به جان خودم! اصن خعـــــلی فاز داد :))))

کل کوچه رو یه نفس دویدم،وقتی رسیدم تو کلاس گفتن کجا بودی؛منم یه قیافه مظلوم گرفتم گفتم از بیمارستان اومدم؛تازع با آمبولانس!
 دروغم نمیگم اصن :)
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی