این ؛ منم.

آنان که فانوسشان را بر پشت می برند،سایه هاشان پیش پایشان می افتد!

این ؛ منم.

آنان که فانوسشان را بر پشت می برند،سایه هاشان پیش پایشان می افتد!

این ؛ منم.

به دنبال خودم در روزمره ها :)

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی

تراژدی طور هستم!

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ب.ظ

این که هر شب رو جوری بخوابی که :"خدایا میشه فردا رو دیگه نرم؟"

 و هر روز صبح بازم بلند شی و بری جایی که از خودش و آدماش متنفری؛

اینو بهش میگن تراژدی!

+ بابا جان از ماموریت بندرعباس شون برام هندزفری سوغات آوردن؛دیشب تو گوشم بود خواب رفتم؛صبح مثل طناب دار پیچیده بود دور گردنم و همچنان داشت میخوند!

نزدیک بود مثل بقیه هندزفری هام سیمش کنده بشه از بس من با ملایمت باهاش برخورد میکنم! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۰
Ezefa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی