این ؛ منم.

آنان که فانوسشان را بر پشت می برند،سایه هاشان پیش پایشان می افتد!

این ؛ منم.

آنان که فانوسشان را بر پشت می برند،سایه هاشان پیش پایشان می افتد!

این ؛ منم.

به دنبال خودم در روزمره ها :)

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی

دونقطه خط صاف!

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ب.ظ

چند نفرمون تا حالا این تبلیغو تو سایتای اینترنتی دیدیم؟

دقت کنید "مشاهده مخفیانه پیام های همسر و یا فرزندانتان" و "اگه به کسی شک داری به دردت میخوره"

شعور ملت در همین حده واقعا؟

یه تبلیغ دیگه هم بود تلویزیون دو سه دفعه نشون داد و بعد تموم شد؛که من حسابی از کوره در می رفتم هر دفعه که می دیدم!

که پدر و مادر روی گوشی پسرشون برنامه ردیاب ریخته بودن ببینن واقعا کتابخونه رفته با نه!

یادمه پسر خاله م دقیقا وقتی این تبلیغو دید زد زیر خنده و گفت: من اگه جای این پسره بودم اول می رفتم کتابخونه،گوشیم رو میذاشتم لای یه کتاب مطمئن بعدش با خیال راحت می رفتم بیرون!

همینه دیگه.کلا ما تو زندگیامون به عالم و آدم بی اعتمادیم.به پدر،مادر،خواهر،برادر،دوست،همسر،... شک داریم.اصلا همه دنیا علیه ما متحد شده میخاد ما رو دور بزنه.ولی ما زرنگ تریم؛میریم برنامه هک تلگرام تضمینی می ریزیم رو گوشیامون؛فکر کردن ما خریم؟!!!

اصلا بحث من این تبلیغه نیست.بی اعتمادی مزخرفیه که همه درگیرشیم،همه رو بد حساب می کنیم تا خلافش ثابت شه!

ینی چی خب!

+این جوگیری و پست گذاشتن منم موقتیه.یهو دیدین رفتم؛با برف سال بعد اومدم پایین :))))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
Ezefa

نظرات  (۱)

۱۸ دی ۹۴ ، ۱۵:۰۲ جولـ ـیک
پسرخاله ت گوشیشو از سر راه آورده ها!
+منم توهم توطعه دارم:دی همزه هم نداره کیبوردم:دی
پاسخ:
نه لامصب کارای مهمتر از گوشیش داره :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی