این ؛ منم.

آنان که فانوسشان را بر پشت می برند،سایه هاشان پیش پایشان می افتد!

این ؛ منم.

آنان که فانوسشان را بر پشت می برند،سایه هاشان پیش پایشان می افتد!

این ؛ منم.

به دنبال خودم در روزمره ها :)

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی

به همین برکت قسم!

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ

دوست عزیزی دارم که در راستای امتحان پیش رو ؛ با نگرانی تمام اس زده:

 - ازفا! "گیاه بالقوه" چیه دیگه؟!!!

حالا من هر نیم ساعت یبار دوباره این اس رو میخوندم بلکه بتونم رمز گشاییش کنم؛مگه می شد لامصب!

آخرش زنگ زده بهم!

 - گیاه بالقوه چیه؟

 - آخه کجای کتاب بوده؛ اصلا معنی نداره که...

 - نه ببین اینجاست! "برخی گیاهان بالقوه توانایی آمیزش با هم را دارند..."

 - :| فرزندم اون بالقوه یعنی تواناییشو دارن؛پتانسیلشو دارن؛نشستی گونه جدید کشف کردی ...؟!

 -  :))))

 - خاک بر سرت که این جوری میشینی کتاب رو می جویی!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
Ezefa

نظرات  (۲)

۱۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۹ پشنگ پووووور:-) :-)
Khhhhkhhhh:-) :-) :-) :-) 
پاسخ:
مدیونی با نام دیگه ای نظر بذاری ازین به بعد! :)

نظرتم خیلی پربار بود؛من دیگه حرفی ندارم :|
۱۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۳ پشنگ پووووور:-) :-)
تمام ابهتش ب این اسمش بوووود اصن انرژی گرفتم از این وقتی اینو استفاده کردم از این ب بعد همه جا از این استفاده میکنم:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی