این ؛ منم.

آنان که فانوسشان را بر پشت می برند،سایه هاشان پیش پایشان می افتد!

این ؛ منم.

آنان که فانوسشان را بر پشت می برند،سایه هاشان پیش پایشان می افتد!

این ؛ منم.

به دنبال خودم در روزمره ها :)

پیام های کوتاه
کلمات کلیدی

کاملا اصیل!

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ

از من به شما جوانان این مرز و بوم نصیحت و اندرز؛

هیچ وقت این قدر انگلیسی گوش ندید و انگلیسی بخونید و انگلیسی ببینید؛

مثل من خواب هاتون رو هم زبان اصلی می بینید ها!

واقعا امروز صبح که بیدار شدم نیم ساعت انگشت حیرت به دهان گرفته نشسته بودم سر جام!

- من خواب انگلیسی دیدم؟الان یعنی خوابمم باید ترجمه کنم؟هدف ضمیر ناخودآگاهم چی بود؟

یه  دیالوگ به یاد ماندنی هم از بچه داستان خواب! با دایه ش! یادم مونده که میفرمود:

-So, who do you hate the most?

- You and Germans!

حالا فازش چی بود از آلمانیا بدش می اومد؛الله اعلم!کودک درون من نبوده به هر حال؛من آلمانیا رو دوس میدارم اتفاقن!!!

بایلینگوال بودن فلاکت دارد؛بعـــــــــــله!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
Ezefa

نظرات  (۱)

۱۶ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۲ جولـ ـیک
خواب های نژادپرستانه میبینی؟:))
پاسخ:
حتا خواب های تندروهای مذهبی و هندی بازی و... هم دیدم تا حالا!!!ولی این دیگه خداییش اوج نبوغ ناخودآگاهم بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی